Hej alla föreningsmedlemmar!

Välkomna till en ny vårsäsong med Lidköpings Konsertförening!

Först ut är Kungsbackatrion, Sigfridskyrkan, onsdag 2 februari kl. 19.00.

Inträde 100 kr för konsertföreningens medlemmar, 150 kr för icke medlemmar, ungdomar <20 år fritt

Vi uppmanar till förköp av biljett. Antalet platser är begränsat. Köp därför biljett i god tid om du vill vara säker på att få plats.

Mer information och länk till biljettköp finns på https://lidkopingskonsertforening.se/kalender/kalender-20200425-beethoven-250-kungsbackatrion

Länken till förköp stängs 2 timmar före föreställningens början. Ev. resterande biljetter säljs vid entrén mot betalning med Swish eller i efterhand via Bankkonto. Ej kontant betalning. Ej bankkort.

Kungsbackatrion var inplanerad redan i april 2020 men den konserten fick ställas in. Det har inte varit så lätt att hitta nya speldatum men nu är allt klart för en tre dagars turné till Borås, Lerum och Lidköping. När vi bestämde datum för konserten hoppades vi på frihet från coronarestriktioner och möjlighet att ta in mycket publik. Så blev det inte. I nuläget gäller både krav på vaccinationsintyg, begränsat antal biljetter och sittning med säkerhetsavstånd.

Ha ditt vaccinationsintyg i beredskap för kontroll utanför entrén!

Sigfridskyrkan rymmer utan svårighet 50 personer med gles sittning. Upp till åtta personer i sällskap tillåts sitta tillsammans. I övrigt gäller sittning på varannan rad och minst två tomma stolar mellan sittande på samma rad.

Välkomna!