Hej alla medlemmar!

Välkomna till Jazz på Folkan med Lars Jansson Trio!

Folkets hus, Lidköping, lördag 24 februari kl. 17.00

Alla biljetter säljs via Folkets Hus, i biljettkassan och via webbsidan.

Inträde 145 kr för medlemmar i konsertföreningen och/eller Lidköpings Folkets Hus-förening, 195 kr för icke medlemmar, ungdomar <20 år fri entré.

För biljettköp eller reservation gå till https://www.lidkopingsfolketshus.se/evenemang/Jazz+på+folkan%3A+Lars+Jansson+trio/

Klicka på rutan med datum så kommer du till sidan för biljettköp. För medlemsrabatt (biljettpris 145 kr) väljer du antal platser under rubriken "Medlem". Någon medlemskod behövs inte.

Fribiljett för ungdom <20 år kan inte hämtas hem via webbsidan utan bara i biljettkassan. Om du vill ta med dig någon som är under 20 år så får du gå till Folkets Hus och hämta ut biljett där. Du kan också boka via webbsidan och sedan hämta ut i biljettkassan på Folkets Hus. Säg då bara till att det gäller ungdom <20 år.

Lars Jansson trio – en jazzlegend med nya medmusiker

Lars Jansson, en av Sveriges mest meriterade jazzpianister, spelar en mjuk och melodisk jazz tillsammans med sin son, slagverkaren Paul Svanberg, och den danske basisten Thomas Fonnesbaek. Största delen av musiken är original komponerade av Lars Jansson själv plus musik från ”The American Songbook”, med fokus på melodisk improvisation och en stark rytmisk grund.

För mer info se https://lidkopingskonsertforening.se/kalender/kalender-20240224-jazz-pa-folkan--lars-jansson-trio

Vi påminner också om att föreningens årsmöte äger rum i övre foajén på Folkets hus samma dag med start 15.00. https://lidkopingskonsertforening.se/nyheter/nyhet-arsmote-2024

Välkomna!