Kallelse och inbjudan till årsmöte

Hej alla medlemmar i Lidköpings konsertförening!

Årsmöte för Lidköpings konsertförening 2023 äger rum i Musikskolan lördagen den 25 februari kl. 17.30

Observera att mötet blir i Musikskolan och inte Missionskyrkan!

Dagordning och övriga möteshandlingar finns tillgängliga för alla under rubriken Nyheter på föreningens hemsida https://lidkopingskonsertforening.se/nyheter/nyhet-arsmote-2023

På årsmötet finns utrymme för dig som medlem att framföra frågor och förslag som gäller föreningens verksamhet. Du kan också skicka ett mail till info@lidkopingskonsertforening.se. Frågor och förslag från medlemmarna avhandlas under punkt 18 på dagordningen. Så passa på tillfället att göra din röst hörd!

Före årsmötet bjuder vi på konsert med Edvin Hallgren gitarr och Jorge Castro Blondell fagott kl. 16.00. För mer information se https://lidkopingskonsertforening.se/kalender/kalender-20230225-arsmote--konsert-med-edvin-hallgren-gitarr-och-jorge-castro-blondell-fagott

Mellan konserten och årsmötet bjuder vi på en lättare förtäring. Med tanke på inköp av fikabröd är vi tacksamma för föranmälan till Anna Lokrantz, e-post anna@lokrantzkulturmiljo.se eller tel. 073-569 50 81.

Välkomna!