Kallelse och inbjudan till årsmöte

Hej alla medlemmar i Lidköpings konsertförening!

Årsmöte för Lidköpings konsertförening 2024 äger rum i Lidköpings Folkets hus, övre foajén, lördagen den 24 februari kl. 15.00

Dagordning och övriga möteshandlingar finns under rubriken Nyheter på föreningens hemsida https://lidkopingskonsertforening.se/nyheter/nyhet-arsmote-2024

På årsmötet finns utrymme för dig som medlem att framföra frågor och förslag som gäller föreningens verksamhet. Du kan också skicka ett mail till info@lidkopingskonsertforening.se. Frågor och förslag från medlemmarna avhandlas under punkt 18 på dagordningen. Så passa på tillfället att göra din röst hörd!

Efter årsmötet blir det konsert med Lars Jansson trio med start kl. 17.00. Mellan årsmötet och konserten bjuder vi alla som så önskar på förtäring i form av en tallrik soppa från Folkets hus kök. För vår planering behöver vi en anmälan till årsmötet, så vi vet hur mycket mat vi ska beställa. Föranmälan görs till Anna Lokrantz, e-post anna@lokrantzkulturmiljo.se eller tel. 073-569 50 81.