Konsertsäsongen börjar tidigt i år! Redan nu på onsdag bjuder vi på en jazzkonsert med den eftersökta belgiska gruppen

Lara Rosseel Quintet

som gör en turné i Västsverige arrangerad av Knutpunkt. I gruppen ingår Sam Vloemans trumpet och flygelhorn, Sep Francois vibrafon, marimba och percussion, Vitja Pauwels gitarr, Angelo Moustapha slagverk och Lara Rosseel på bas.

Folkets hus, Lidköping, onsdag 18 januari kl. 19.00

För mer info se https://lidkopingskonsertforening.se/kalender/kalender-20230118-lara-rosseel-quintet-

Alla biljetter säljs via Folkets Hus, i biljettkassan och på webbsidan.

Biljettpris: 195 kr (medlemmar i Lidköpings Konsertförening och Lidköpings Folkets Hus förening 50 kr rabatt)

För biljettköp eller reservation gå till https://www.lidkopingsfolketshus.se/evenemang/Jazz+p%C3%A5+folkan%3A+Lara+Rosseel+Quintet/

Klicka på rutan med datum så kommer du till sidan för biljettköp.

För att få medlemsrabatt anger man koden "LARA23" när man köper biljett via webbsidan.

I biljettkassan är det medlemskort som gäller.

Fribiljett för ungdom <20 år kan inte hämtas hem via webbsidan utan bara i biljettkassan. Om du vill ta med dig någon som är under 20 år så får du gå till Folkets Hus och hämta ut biljett där. Du kan också boka via webbsidan och sedan hämta ut i biljettkassan på Folkets Hus. Säg då bara till att det gäller ungdom <20 år.