Nu kör vi äntligen igång igen, om än med anpassning till pandemiläget och Folkhälsomyndighetens rekommendatoner. Alla höstens konserter ges i lokaler som rymmer minst 50 personer i publiken med säkerhetsavstånd och vi uppmanar alla till förköp av biljetter för att undvika närkontakter i entrén.

I höstens första konsert presenterar vi flöjtkvartetten 40f, en nyskapande ensemble med nutida musik varav en del skriven direkt för ensemblen. Ensemblen ger först en konsert för barn i Stadsbiblioteket kl. 13.00 (fritt inträde, biljetter via biblioteket) och sedan en konsert för alla oss andra i Sigfridskyrkan kl. 17.00. Mycket spännande!

Konserten ges alltså i Sigfridskyrkan som utan svårighet rymmer 50 personer med gles sittning. Två eller flera från samma hushåll tillåts sitta tillsammans. I övrigt gäller sittning på varannan rad och minst två tomma stolar mellan sittande på samma rad.

Vi uppmanar till förköp av biljett, dels för att du ska vara säker på att få plats dels för att vi vill undvika trängsel i entrén.

Inträde 100 kr för konsertföreningens medlemmar, 150 kr för icke medlemmar, ungdomar <20 år fritt

Förköp av biljett görs hos    via nedanstående länk. Biljetten kan skrivas ut och tas med eller sparas i mobilen för uppvisning i entrén. Vid frågor, kontakta Kulturbiljetters kundtjänst på info@kulturbiljetter.se, tel. 08-50 25 40 80.

KÖP BILJETTER hos Kulturbiljetter

Länken till förköp stängs 2 timmar före föreställningens början. Ev. resterande biljetter säljs vid entrén mot betalning med Swish eller i efterhand via Bankkonto. Ej kontant betalning. Ej bankkort.